ایران اکتیو ایران اکتیو .

ایران اکتیو

مزایای زبان برنامه نویسی لاراول چیست؟

لاراول چیست؟ 

لاراول یک چارچوب PHP منبع باز است که توسعه برنامه های وب و وب سایت ها را امکان پذیر می کند. لاراول پلتفرم ایده‌آل برای وب‌سایت‌ها با هر اندازه همراه فهرست تقریباً بی‌پایانی از قابلیت‌ها و مقیاس‌پذیری است. علاوه بر این، توسعه لاراول یک روش منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای ایجاد وب سایت است.

 

اکنون، حتماً از خود می پرسید که چرا وب سایت بعدی شما باید در لاراول ساخته شود و مزایای فریمورک لاراول نسبت به سایرین چیست؟ برای شروع، در اینجا 8 دلیل وجود دارد که به شما پیشنهاد می کنیم لاراول را برای پروژه بعدی خود در نظر بگیرید:

 سریع و ساده است
فریمورک شماره یک PHP به این معنی است که لاراول در حال حاضر چارچوبی است که اکثر توسعه دهندگان وب با آن آشنا هستند. به گستره قالب های داخلی اشاره نکنیم که توسعه را برای توسعه دهندگان ساده تر و آسان تر می کند. این بدان معناست که یک توسعه دهنده متخصص لاراول حتی می تواند یک وب سایت 5 یا 6 صفحه ای را در یک یا دو روز بسازد. زمان توسعه سریع به معنای هزینه های کمتر و نتایج سریع تر برای کسب و کار است.

امنیت کلیدی است
امنیت دغدغه شماره یک اکثر مشاغل است. با لاراول، پیکربندی ویژگی های امنیتی پیشرفته در اکثر وب سایت ها برای افزایش امنیت و محافظت از سایت ها در برابر هکرها و مجرمان سایبری آسان است. برای کمی فنی، لاراول از یک الگوریتم هش Bcrypt استفاده می کند که به این معنی است که هرگز هیچ رمز عبوری را در پایگاه داده ذخیره نمی کند. در مقایسه آن با سایر فریم ورک‌های PHP، لاراول دارای احراز هویت عالی کاربر است و ویژگی‌های دسترسی محدود به راحتی ایجاد می‌شود. این کار شما و داده های مشتریتان را ایمن و ایمن نگه می دارد.

عملکرد بهتر وب سایت
برخلاف بسیاری از فریم ورک‌های دیگر، لاراول از کش کردن وب‌سایت شما خارج از جعبه پشتیبانی می‌کند که برای افزایش سرعت سایت شما عالی است. لاراول برای افزایش بیشتر عملکرد وب سایت شما، سایر تکنیک های بهینه سازی سرعت، مانند کاهش استفاده از حافظه و نمایه سازی پایگاه داده را بسیار آسان می کند. این امر لاراول را به گزینه ای عالی برای کسب و کار شما تبدیل می کند، اگر سرعت سایت و سئو دوستی برخی از الزامات شما باشد.

عالی برای مدیریت ترافیک
همانطور که تجارت شما رشد می کند، حجم ترافیک سایت شما نیز افزایش می یابد. یک وب سایت ساخته شده در لاراول می تواند درخواست های وب سایت را بسیار سریعتر از سایر فریمورک ها انجام دهد. لاراول از یک سیستم صف پیام منحصر به فرد استفاده می کند، به این معنی که می توانید برخی از وظایف وب سایت مانند ارسال ایمیل را به زمان دیگری موکول کنید. توانایی کنترل وظایف وقت گیر به این معنی است که وب سایت شما می تواند وظایف را سریعتر پردازش کند. و این نه تنها سرور وب سایت شما را سالم نگه می دارد، بلکه می تواند هزینه هاست شما را در دراز مدت کاهش دهد.

 قابل انعطاف
لاراول قدرت ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک کامل یا یک سایت ساده و حرفه ای B2B را دارد. با توجه به کتابخانه های مجوز از پیش نصب شده گسترده ای که دارد، توانایی ایجاد و پشتیبانی از انواع ویژگی های پیشرفته مانند بازنشانی رمز عبور و رمزگذاری را برای سایت شما دارد. همچنین تعداد زیادی بسته شخص ثالث برای ارائه طیف وسیعی از ویژگی ها و قابلیت ها به وب سایت شما وجود دارد، مانند Socialite که به کاربران امکان می دهد در صورت تمایل به ادغام آن گزینه، با استفاده از نمایه های رسانه های اجتماعی خود وارد سایت شما شوند.

ادغام آسان شخص ثالث
تقریباً هر سایتی باید با یک نوع برنامه شخص ثالث یکپارچه شود. این ممکن است شامل یک سیستم پرداخت مانند Stripe یا Paypal یا یک ابزار بازاریابی باشد که شرکت شما از آن استفاده می کند. ادغام هرچه که باشد، لاراول با APIهای تمیز خود برای ادغام، ادغام برنامه های شخص ثالث را آسان می کند. بنابراین چه وب سایت شما نیاز به یک سیستم پرداخت در محل یا یک ابزار خودکار برای مدیریت بازاریابی شما داشته باشد، لاراول یک رقیب قوی است.

تعمیر و نگهداری ساده وب سایت
به طور کلی وب سایت های ساخته شده در لاراول به راحتی می توانند اضافه کاری را حفظ کنند. پس بیایید تصور کنیم، چند سال بعد می‌خواهید ویژگی‌های جدیدی به سایتتان اضافه شود (که قبلاً در لاراول ساخته شده‌اند)، یک توسعه‌دهنده جدید می‌تواند به راحتی از جایی که توسعه‌دهندگان قبلی شما سایت را ترک کرده‌اند، انتخاب کند. با توجه به ویژگی های برجسته لاراول، مانند کد تمیز، معماری MVC (که منطق و ارائه را از هم جدا می کند)، و اصول OOP، حفظ سایت لاراول در طول زمان بسیار ساده است.

هزینه سایت لاراول
در مقایسه با برخی از فریمورک‌های موجود، لاراول یک چارچوب متن باز است. این بدان معنی است که استفاده از آن در هر پروژه ای که دوست دارید بدون هیچ هزینه ای رایگان است. البته همیشه هزینه استخدام یک توسعه دهنده خوب لاراول برای ساخت سایت شما وجود دارد (مخصوصا اگر اطلاعات کمی در مورد کدنویسی داشته باشید). هزینه های توسعه بیشتر کاهش می یابد زیرا زمان ساخت و نگهداری از برخی چارچوب های رقیب کمتر است و به پروژه لاراول اجازه می دهد در دراز مدت مقرون به صرفه تر باشد.

خلاصه
به طور خلاصه، لاراول یک انتخاب عالی برای توسعه دهندگان و شرکت های سراسر جهان است. اگر به دنبال به روز رسانی وب سایت خود هستید، یا به سادگی می خواهید یک وب سایت جدید بسازید، آموزش laravel به شما پیشنهاد می کنیم. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۳:۴۶ توسط:ستایش قاضیانی موضوع: نظرات (0)